16 лютого.
Тема уроку.Розвиток мовлення №3 (у). Образи «маленьких людей» у російській літературі першої половини ХІХ століття. (Максима Максимовича та Акакія Акакійовича)
Вільне письмо. Спільна презентація.
14 лютого.
Тема уроку. Особливості сюжету й композиції. Образ Башмачкіна та засоби його створення. Образ столиці (як чужого й ворожого для людини простору).
9 лютого.
Тема уроку. «Шинель». Цикл петербурзьких повістей: основні теми та проблеми. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель».
Прочитати повість М.В. Гоголя "Шинель".
7 лютого.
Тема уроку. «Ревізор». Творча історія п’єси. Образи чиновників. Образ Хлєстакова та його динаміка. Засоби комічного у творі. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси.
Інтерактивна вправа "Асоціативний кущ"
Схарактеризуйте кожного з чиновників міста.
2 лютого.
Тема уроку. Микола Васильович Гоголь (1809–1852). Петербурзький етап життя і творчості письменника. Гоголь та Україна. Таємниці Гоголя. «Ревізор».
Опрацюйте матеріали презентації.
31 січня .
Тема уроку. Урок-роздум. Влада золота над людиною.
Виконайте завдання. Заповніть таблицю.
Комментариев нет:
Отправить комментарий